Добровільне страхування наземного транспорту позичальників
Договори добровільного страхування транспортних засобів, які є предметом застави при кредитуванні, укладаються з метою мінімізації ризиків банку, що надає кредит (заставодержателя), та захисту майнових інтересів позичальників (заставодавців) у разі настання страхового випадку.
Страховими випадками за договором страхування наземного транспорту позичальників є (ризики «повне КАСКО») пошкодження або знищення автотранспортного засобу внаслідок:
- дорожньо-транспортної пригоди
- стихійних лих (повені, бурі, буревію, смерчу, цунамі, шторму, зливи, граду, обвалу, лавини, зсуву, виходу ґрунтових вод, паводку, селю, удару блискавки, просадки ґрунту, землетрусу), падіння предметів (дерев, льоду тощо), нападу тварин, а також пожежі чи вибуху в автотранспортному засобі
- протиправних дій третіх осіб
- незаконного заволодіння транспортним засобом (угону або викрадення автотранспортного засобу).
СК «Київська Русь» (страховик) приймає на страхування мотоцикли, легкові автомобілі та мікроавтобуси, термін експлуатації яких з моменту випуску заводом-виробником не перевищує 10 років, а також вантажні автотранспортні засоби, причепи до них та автобуси з терміном експлуатації до 15 років на момент укладення договору страхування.
Вигодонабувачем за договорами добровільного страхування наземного транспорту позичальників є фінансова установа – заставодержатель.
Страхова сума дорівнює дійсній (оціночній) вартості автотранспортного засобу на момент укладення договору страхування. Мінімальна страхова сума становить 20 тисяч гривень.
Договір страхування укладається за умови встановлення франшизи – частини збитків, що не відшкодовується страховиком. Франшиза є безумовною і встановлюється у відсотках від страхової суми або в абсолютному виразі.
Страховий тариф – це розмір страхового внеску (плати за страхування), визначений у відсотках від страхової суми.
До основних чинників, від яких залежить розмір страхового тарифу, належать:
- тип та марка транспортного засобу (ТЗ)
- термін експлуатації ТЗ
- місце зберігання ТЗ
- кількість та водійський стаж осіб, що допущені до управління ТЗ
- наявність та тип пристроїв, що перешкоджають викраденню ТЗ
- розмір франшизи.
- територія страхового покриття.
Період страхування може становити від одного місяця до одного року.
Зберігання транспортного засобу в нічний час на стоянці, що охороняється не є обов’язковою умовою договору страхування!
У разі настання страхового випадку в результаті дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) страхувальник зобов’язаний надати страховику довідку Державтоінспекції України (або аналогічної служби, якщо така подія трапилася за межами України) про ДТП.
У випадках пошкодження лакофарбового покриття, декоративних елементів кузова, скла, приладів зовнішнього освітлення, дзеркал внаслідок попадання каміння/предметів, якщо відсутні інші пошкодження, дана умова не є обов`язковою після погодженням із страховиком.
Здійснення страхової виплати відбувається на підставі висновків товарно-дослідної експертизи або згідно рахунків СТО (за вибором страховика), у строки вказані у договорі страхування.
Збитки відшкодовуються з урахуванням зносу транспортного засобу.
У разі повної втрати предмету застави внаслідок страхового випадку або за наявності простроченої заборгованості за кредитним договором заставодержателя – вигодонабувача, страховик відшкодовує в першу чергу збиток заставодержателя – вигодонабувача.
При страхуванні від ризиків «повне КАСКО» в СК «Київська Русь» діє система «Бонус-Малус», яка передбачає зниження величини страхового платежу на наступний період страхування, якщо у попередньому періоді були відсутні виплати страхового відшкодування, або збільшення страхового платежу, якщо такі виплати мали місце, внаслідок страхових випадків, що сталися з вини власника транспортного засобу або особи, що його експлуатувала.
В офісах компанії ви маєте можливість отримати додаткову інформацію та укласти договір страхування.